pentru domeniile de asistență medicală de specialitate din ambulatoriu pentru specialitățile clinice, asistență medicală de specialitate din ambulatoriu pentru specialitățile paraclinice, servicii de îngrijiri medicale/paliative la domiciliu, pentru furnizarea medicamentelor cu și fără contribuție în tratamentul ambulatoriu și a dispozitive medicale destinate recuperării unor deficiențe organice sau funcționale
Documente necesare pentru contractare noiembrie 2025 pe domeniile de asistență medicală contractate se descarcă de la rubrica - Fișiere atașate
Documentele se vor transmite la Casa de Asigurări a Municipiului București prin intermediul Platformei de transmitere online a documentelor in vederea monitorizării și derulării relației contractuale în perioada 17.11.2025 - 18.11.2025 (conform Calendarului de contractare sesiune Noiembrie 2025 - click aici)
Pentru transmiterea documentelor la Casa de Asigurări a Municipiului București-
click aici
- se va selecta categoria de documente corespunzătoare domeniului de asistență medicală contractată
- fișierul ce conține documentul de contractare se va încărca în platformă în mod distinct selectând tipul de document
Cererea de intrare în contract și documentele de contractare se vor încărca în perioada 17-18 noiembrie 2025 pe Platforma de transmitere online a documentelor in vederea monitorizării și derulării relației contractuale - click aici