CASMB Header Portal CASMB
Sigla CASMB

Portal CASMB

Casa de Asigurări de Sănătate

a Municipiului Bucureşti

Şoseaua Bucureşti Ploieşti, nr.7, sector 1, Bucureşti - cod poştal: 031682
Tel.: 021.315.39.29; 021.315.39.30; 031.690.10.02
Apel gratuit TELVERDE: 0.800.800.951 (număr de telefon apelabil din reţelele de telefonie fixă)
Fax.: 021 314.27.57
Operator de date cu caracter personal numărul 16339 / 09.04.2010


Procedură - solicitare remediere eroare stare card


Solicitare online furnizor de servicii medicale - remediere eroare stare card
-pentru cardul naţional de asigurări sănătate emis pentru Casa de Asigurări de Sănătate a Municipiului Bucureşti -
card BLOCAT, card INACTIV, card TRANSPORT

Codurile de eroare pentru care se poate solicita remediere stare card prin interemediul formularului de mai jos, sunt: -5; -15; -17
ERR_UM_STARE_CARD_INVALIDA = -5 Stare card invalidă pentru a executa operația în UM
ERR_CARD_BLOKED = -15 Card Blocat
ERR_INVALID_CARD = -17 Card Invalid

Pentru alte erori (alte coduri de eroare) trebuie să vă adresați Serviciului de suport pentru cardul de sănătate (Telverde Card Național de Asigurări de Sănătate: 0800.800.950 număr de telefon editat pe spatele cardului - Opțiunea 4 - Tasta 4 – Pentru mesaje de eroare la operațiunile efectuate cu cardul - după ce ați ascultat mesajul robotului telefonic, pentru a fi preluat de un operator uman se apasă Tasta 0), sau utilizați adresele de e-mail suport.ceas@casan.ro și suport.ceas@cnas.gov.ro, în e-mail se va preciza: numărul de document, codul de asigurat si eroarea (codul de eroare).
Pentru alte erori (alte coduri de eroare) trebuie să vă adresați Serviciului de suport pentru cardul de sănătate (Telverde Card Național de Asigurări de Sănătate: 0800.800.950 număr de telefon editat pe spatele cardului - Opțiunea 4 - Tasta 4 – Pentru mesaje de eroare la operațiunile efectuate cu cardul - după ce ați ascultat mesajul robotului telefonic, pentru a fi preluat de un operator uman se apasă Tasta 0), sau utilizați adresele de e-mail suport.ceas@casan.ro și suport.ceas@cnas.gov.ro, în e-mail se va preciza: numărul de document, codul de asigurat si eroarea (codul de eroare).

Formularul solicitare remediere stare card - se utilizeaza exclusiv pentru cardurile naționale de asigurări de sănătate emise pentru CAS M Bucureşti.

Pentru cardurile de asigurat emise pentru alte case de asigurări de sănătate solicitarea de remediere eroare card se transmite pe e-mail la Serviciului de suport pentru cardul de sănătate, adrese de e-mail: suport.ceas@cnas.gov.ro și suport.ceas@casan.ro, în e-mail se va preciza: numărul de document, codul de asigurat și eroarea. Adresele de e-mail ale Serviciului de suport pentru cardul de sănătate, suport.ceas@cnas.gov.ro și suport.ceas@casan.ro se utilizează pentru a solicita deblocare card pentru cardurile emise pentru CAS M București (CASMB).

Procedura online - solicitare remediere eroare stare card - card emis pentru CAS M București

- Pasul 1 - Completaţi datele solicitate în Formular solicitare remedirere stare card
- Pasul 2 - Apăsaţi butonul TRANSMITE SOLICITARE
- Pasul 3 - La adresa de e-mail solicitant (e-mail furnizor de servicii medicale), veţi primi un mesaj transmis automat de la CASMB SITE - SUPORT EROARE CARD, prin care se confirmă înregistrarea solicitării
- Pasul 4 - Solicitarea va fi preluată spre soluţionare de către Echipa de suport CASMB CARDURI şi urmează să primiţi un răspuns privind modul de soluţionare a erorii (stare card).
Soluţionarea erorii (remediere stare card) se face exclusiv in timpul programului de lucru al CAS M Bucureşti



Formular solicitare remediere stare card
- card emis pentru CAS M Bucureşti -
Cod de asigurat
editat pe card 40xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Număr document
editat pe card 44xxxxxxxxxxxxxx
Modificare stare card
remediere cod eroare
Stare card TRANSPORT în Sistemul CEAS - la verificarea calitate de asigurat în PIAS este afișat mesajul Persoana nu are card emis! aplicația solicită activarea cardului - PIN Transport 000 (trei cifre de zero) Eroare la activarea cardului - schimbare PIN Transport
Card blocat - card în stare BLOCAT în Sistemul CEAS (ERR_CARD_BLOKED = Cod eroare -15)
Card invalid - card în starea INACTIV în Sistemul CEAS (ERR_INVALID_CARD = Cod eroare -17 )
Stare card invalidă pentru a executa operația în UM - card în starea ACTIV în Sistemul CEAS (ERR_UM_STARE_CARD_INVALIDA = Cod eroare -5
Adresa de e-mail solicitant
adresa e-mail de corespondență