Procedură - solicitare remediere eroare stare card
Solicitare online furnizor de servicii medicale - remediere eroare stare card
-pentru cardul naţional de asigurări sănătate emis pentru Casa de Asigurări de Sănătate a Municipiului Bucureşti -
card BLOCAT, card INACTIV, card TRANSPORT
Codurile de eroare pentru care se poate solicita remediere stare card prin interemediul formularului de mai jos, sunt:
-5;
-15;
-17
ERR_UM_STARE_CARD_INVALIDA =
-5 Stare card invalidă pentru a executa operația în UM
ERR_CARD_BLOKED =
-15 Card Blocat
ERR_INVALID_CARD =
-17 Card Invalid
Pentru alte erori (alte coduri de eroare) trebuie să vă adresați Serviciului de suport pentru cardul de sănătate (Telverde Card Național de Asigurări de Sănătate:
0800.800.950 număr de telefon editat pe spatele cardului - Opțiunea 4 -
Tasta 4 – Pentru mesaje de eroare la operațiunile efectuate cu cardul - după ce ați ascultat mesajul robotului telefonic, pentru a fi preluat de un operator uman se apasă Tasta 0), sau utilizați adresele de e-mail
suport.ceas@casan.ro și
suport.ceas@cnas.gov.ro, în e-mail se va preciza: numărul de document, codul de asigurat si eroarea (codul de eroare).
Pentru alte erori (alte coduri de eroare) trebuie să vă adresați Serviciului de suport pentru cardul de sănătate (Telverde Card Național de Asigurări de Sănătate:
0800.800.950 număr de telefon editat pe spatele cardului - Opțiunea 4 -
Tasta 4 – Pentru mesaje de eroare la operațiunile efectuate cu cardul - după ce ați ascultat mesajul robotului telefonic, pentru a fi preluat de un operator uman se apasă Tasta 0), sau utilizați adresele de e-mail
suport.ceas@casan.ro și
suport.ceas@cnas.gov.ro, în e-mail se va preciza: numărul de document, codul de asigurat si eroarea (codul de eroare).
Formularul solicitare remediere stare card -
se utilizeaza exclusiv pentru cardurile naționale de asigurări de sănătate emise pentru CAS M Bucureşti.
Pentru cardurile de asigurat emise pentru alte case de asigurări de sănătate solicitarea de remediere eroare card se transmite pe e-mail la
Serviciului de suport pentru cardul de sănătate,
adrese de e-mail: suport.ceas@cnas.gov.ro și
suport.ceas@casan.ro, în e-mail se va preciza:
numărul de document,
codul de asigurat și
eroarea. Adresele de e-mail ale Serviciului de suport pentru cardul de sănătate,
suport.ceas@cnas.gov.ro și
suport.ceas@casan.ro se utilizează pentru a solicita
deblocare card pentru cardurile emise pentru CAS M București (CASMB).
Procedura online - solicitare remediere eroare stare card - card emis pentru CAS M București
-
Pasul 1 - Completaţi datele solicitate în Formular solicitare remedirere stare card
- Pasul 2 - Apăsaţi butonul TRANSMITE SOLICITARE
- Pasul 3 - La adresa de e-mail solicitant (e-mail furnizor de servicii medicale), veţi primi un mesaj transmis automat de la CASMB SITE - SUPORT EROARE CARD, prin care se confirmă înregistrarea solicitării
- Pasul 4 - Solicitarea va fi preluată spre soluţionare de către Echipa de suport CASMB CARDURI şi urmează să primiţi un răspuns privind modul de soluţionare a erorii (stare card).
Soluţionarea erorii (remediere stare card) se face exclusiv in timpul programului de lucru al CAS M Bucureşti