CASMB - Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti
Portal CASMB Casa de Asigurări de Sănătate a Municipiului Bucureşti
Şoseaua Bucureşti Ploieşti, nr.7, sector 1, Bucureşti - cod poştal: 031682
Tel.: 021.315.39.29; 021.315.39.30; 031.690.10.02
Apel gratuit TELVERDE: 0.800.800.951(număr de telefon apelabil din reţelele de telefonie fixă)
Fax.: 021 314.27.57
Operator de date cu caracter personal numărul 16339 / 09.04.2010
Solicitare de remediere eroare stare card - card naţional de asigurări de sănătate, -Exclusiv pentru cardurile naţionale de asigurări sănătate emise pentru Casa de Asigurări de Sănătate a Municipiului Bucureşti - REMEDIERE STARE CARD (Blocst/Inactiv/Transport),
Remediere erori: ERR_CARD_BLOKED = -15 Card Blocat, ERR_INVALID_CARD = -17 Card Invalid, ERR_UM_STARE_CARD_INVALIDA = -5 Stare card invalida pentru a executa operatia in UM
Formularul remediere stare card se utilizează exclusiv pentru carduri emise pentru CAS M Bucureşti.Solicitările de remediere a erorilor prezentate de cardurile naţionale de asigurări sănătate emise pentru alte case de asigurări de sănătate se transmit la adresa de e-mail suport.ceas@casan.ro (Suport CARD NAŢIONAL DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE), in e-mail se va preciza: numărul de document, codul de asigurat şi eroarea.
Pentru informaţii și sesizări referitoare de modalitatea de remediere a erorilor apărute în utilizarea cardurilor naţionale de asigurări sănătate apelați TELVERDE CARD NAŢIONAL DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE: 0800.800.950 (număr de telefon editat pe spatele cardului) şi urmaţi instrucţiunile primite la apăsarea tastei 2 - instrucţiuni valabile şi pentru cardurile emise pentru Casa de Asigurări de Sănătate a Municipiului Bucureşti
- Pasul 1 - Completaţi toate datele solicitate în Formular solicitare remedirere stare card Formularul se utilizează exclusiv de către furnizorii de servicii medicale, doar pentru cardurile emise pentru Casa de Asigurări de Sănătate a Municipiului Bucureşti
- Pasul 2 - Apăsaţi butonul Transmite solicitare
- Pasul 3 - Pe adresa de e-mail E-mail furnizor de servicii medicale, veţi primi un mesaj transmis automat de la CASMB SITE - SUPORT EROARE CARD, prin care se confirmă înregistrarea solicitării
- Pasul 4 - Solicitarea va fi preluată spre soluţionare de către Echipa de suport CASMB CARDURI şi urmează să primiţi un răspuns privind modul de soluţionare a erorii semnalate.
Soluţionarea erorii (remediere stare card) se face exclusiv in timpul programului de lucru al CAS M Bucureşti
_______________________
Toate drepturile rezervate CASMB 2003-2024
3.17.79.60