Portal CASMB
Casa de Asigurări de Sănătate a Municipiului Bucureşti

  Şoseaua Bucureşti Ploieşti, nr.7, sector 1, Bucureşti - cod poştal: 031682
Tel.: 021.315.39.29; 021.315.39.30; 031.690.10.02
Apel gratuit TELVERDE: 0.800.800.951(număr de telefon apelabil din reţelele de telefonie fixă)
Fax.: 021 314.27.57
Operator de date cu caracter personal numărul 16339 / 09.04.2010
 


Înapoi la Procedură
>>apasa aici<<



Solicitare remediere eroare prezentată de cardul naţional de asigurări de sănătate,
-Exclusiv pentru cardurile naţionale de asigurări sănătate emise pentru Casa de Asigurări de Sănătate a Municipiului Bucureşti -
REMEDIERE STARE CARD INVALID (eroare 5, eroare 17) STARE CARD BLOCAT (eroare 15)


Formularul remediere stare card se utilizează exclusiv pentru carduri emise pentru CAS M Bucureşti.Solicitările de remediere a erorilor prezentate de cardurile naţionale de asigurări sănătate emise pentru alte case de asigurări de sănătate se transmit la adresa de e-mail suport.ceas@casan.ro (Suport CARD NAŢIONAL DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE), in e-mail se va preciza: numărul de document, codul de asigurat şi eroarea.
Pentru informaţii și sesizări referitoare de modalitatea de remediere a erorilor apărute în utilizarea cardurilor naţionale de asigurări sănătate apelați TELVERDE CARD NAŢIONAL DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE: 0800.800.950 (număr de telefon editat pe spatele cardului) şi urmaţi instrucţiunile primite la apăsarea tastei 2 - instrucţiuni valabile şi pentru cardurile emise pentru Casa de Asigurări de Sănătate a Municipiului Bucureşti
- Pasul 1 - Completaţi toate datele solicitate în Formular solicitare remedirere stare card
Formularul se utilizează exclusiv de către furnizorii de servicii medicale, doar pentru cardurile emise pentru Casa de Asigurări de Sănătate a Municipiului Bucureşti
- Pasul 2 - Apăsaţi butonul Transmite solicitare
- Pasul 3 - Pe adresa de e-mail E-mail furnizor de servicii medicale, veţi primi un mesaj transmis automat de la CASMB SITE - SUPORT EROARE CARD, prin care se confirmă înregistrarea solicitării
- Pasul 4 - Solicitarea va fi preluată spre soluţionare de către Echipa de suport CASMB CARDURI şi urmează să primiţi un răspuns privind modul de soluţionare a erorii semnalate.
Soluţionarea erorii (remediere stare card) se face exclusiv in timpul programului de lucru al CAS M Bucureşti


Formular solicitare remediere stare card
Card emis pentru CAS M Bucureşti
Formularul se utilizeaza exclusiv pentru cardurile emise pentru CAS M Bucureşti
Cod de asigurat (editat pe card):
Numar document (editat pe card):
Stare card: CARD NOU emis pentru CASMB - Cardul nu apare in PIAS
La verificarea efectuata in PIAS >apasa aici pentru verificare<
apare mesajul - Persoana nu are card emis
INVALID
BLOCAT
E-mail furnizor de servicii medicale
_______________________
Toate drepturile rezervate CASMB 2003-2022
44.192.38.248